I huvudet på Mli

Idag sa jag upp mig

Kategori: Jobb

Idag är en sån där dag då jag känner mig inspirerad till att göra nåt bättre av mitt liv. Man får ta det i ertapper helt enkelt bara.
Bestämde mig i förra veckan för att det var dags för mig att gå vidare från mitt nuvarande jobb (fast ironiskt nog så går jag "vidare" tillbaka till ett gammalt jobb)... hur som helst så känns det som det rätta att göra. Idag sa jag alltså upp mig. Nu slipper jag stå inne hela sommaren och packa in blommor åt andra - jag vill ju hellre vara den som packar upp och planterar ner de små liven =)
Jobbar månaden ut, sen får vi se om det blir nå mer jobb på Växtriket för min del. Börjar jobba åt Kommunen igen i början av juni, lagom till att sommarblommorna ska planteras =) Längtar redan!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: