I huvudet på Mli

Jackkys 20års fest

Kategori: Allt och inget

Blev en riktigt lyckad tillställning om ni frågar mig! Kul att träffa Vera som jag inte har sett sen hon slutade på Växtriket i julas. Roligt också att träffa alla på jobbet utanför jobbet! Blir ju inte så ofta... Jack bjöd iaf på smarrig smörgåstårta, vårrullar och bål i mängder tills alla var ganska fulla och glada =) och sen gick vi på Cleo och jag fick minsann betala in mig! De känner inte igen mig från Cherry längre =( fast det var ju över ett år sen jag jobbade där så det är ju inte så konstigt.. =P
Hur som helst så var det kul även på Cleo. Jack, Madde och jag dansade loss på Dogges dansgolv och förutom det så träffade jag många gamla kamrater, bl.a Frodo som har blivit glassbilschaufför och Joey som jag inte har pratat med på länge. Henrik och Sara G lär jag ju se mer av i sommar på parken =)
Bäckis var där och bjöd såklart in på efterfest - eller var det jag som bjöd in mig själv? =) Ibland känns det så, men Bäckis får en alltid att känna sig välkommen! =D Kul att Funcken, HP och Cujo också var på. Satt och diskuterade filmtolkningar och allt möjigt med Cujo ända tills först HP, sen Funcken och sist Bäckis somnade haha =) då var det läge att vingla hem med mina söndernötta dancingshoes =P
TACK alla som gjorde min kväll så bra =)
Kommentera inlägget här: