I huvudet på Mli

Roadtrip eller ej

Kategori: Resor

Det är frågan..
Jocke och Niklas ska bila ner till Stockholm med släp på torsdag för att hämta upp Jockes nya MC. Plus att Niklas ska på intervju. Funderar om jag ska orka följa med. Det blir ju kanske en halvtimma i Stockholm totalt, inte dirkt så man hinner göra nåt! SÅ kul är det ju inte att åka bil om jag tänker efter..!
Jag ska ju börja ett sundare liv, det tjatar jag väl om jämt =) Nu har jag inte ätit chips sen nyår iaf! Det är ju en början. Har även promenerat någon enstaka gång. :P Igår gjorde jag armhävningar som jag känner av idag och imorn tänker jag vara hurtig och cykla till jobbet om det inte är hemskt dåligt väder.. Fast dåligt väder är bara en dålig undanflykt egentligen. Det och dåliga cyklar är egentligen kodspråk för hur lat man är. Eller hur Jack!? =) Det vore ju något inför beach 2008 om jag hade självdisiplin nog att cykla till jobbet varje dag!
Måste lära mig hur man gör lite snyggare inlägg i den här bloggen nån dag också, kanske skulle göra det istället för att åka bil i helgen? =) den som lever får se..
Kommentera inlägget här: