I huvudet på Mli

Årets första dopp

Kategori: Livet är en fest

Jag vet att jag är lite efter alla andra... men idag doppade jag mig äntligen! Och det var inte ens skönt =P Vi badade bland sjögräs och bildäck. Sånt är livet när man bor i stan och inte vill ligga mitt i smeten på udden! =)
Helgens festande orkar jag knappt nämna. Singstar, ölspel och utgång som vanligt =) Det enda ovanliga som hände var att syrran var ute på färjan i fredags vilket var kul! På lördan gick jag och Jack för ovanlighetens skull nån annanstans än färjan, nämligen till grace och bryggeriet.. men det var ingen hit. Så i fortsättningen blir det nog färjan eller inget alls =P Kul att du också gillade det systeryster =)
By the way så hade inte IPoden blivit förstörd, utan bara urladdad. Så nu när jag har laddat den igen så funkar den.. Hrrmm... I guess i had a blonde moment there. Eller så ville jag kanske bara undermedvetet ha en anledning att sukta efter en IPhone istället ;)
Natti
Kommentera inlägget här: