I huvudet på Mli

Sommar som den ska vara

Kategori: Film, musik o böcker

Oj oj, satte mig och kollade runt på Youtube och hittade en video från Ullevi 2003 när Bruce Springsteen var där. Och jag och brorsan och hans tjej med tvillingarna i magen. Vilket jäkla drag det var! Så himla bra konsert. Finns inget som klår den, som jag har varit på iaf! Allt var verkligen perfekt, stämningen, låtarna, ja - till och med vädret var kanon. Hela publiken var med och stadion gungade bokstavligen... fast vi lyckades inte rocka sönder stadion som de gjorde 1985 dock! Synd att man låg i magen på den tiden =P

Ska försöka lägga upp en videosnutt här ikväll men tills vidare kommer en länk till introt på Twist and shout som han bara kör väldigt sällan men som han körde den kvällen. Tårarna rinner och jag önskar jag var där igen!! =) Ingen sommar utan Bruce...

Kommentera inlägget här: