I huvudet på Mli

Dan före dan före sista dan!

Kategori: Luleå

Känns som nedräkning innan julafton!
Idag var en lugn dag på jobbet. Allt känns som vanligt mycket mer organiserat när Jack finns i butiken. Du är en klippa Jackkyboy! Så när Jack bestämde sig för att gå hem tidigt bestämde jag mig också för att gå hem tidigt. Det kändes precis som jag trodde det skulle göra igår, mycket bättre.
Var och hälsade på farmor en sväng med pappa. Hon såg väldigt trött ut lilla gumman. Tråkigt att man måste bli gammal... Fast man får väl försöka se det positivt och tänka på så mycket hon har hunnit vara med om. Hon har ju haft en långt liv och tillochmed hunnit bli gammelfarmor på senare dagar. Och hon har ju varit så klar i knoppen också hela tiden jämfört med många andra gamla människor. Säkert har hon bättre koll än mig på vad som händer i Västmark till exempel. Hoppas hon blir bättre snart, men man vet ju aldrig vad hennes lilla kropp orkar med.
Kram på dig kära lilla farmor, krya på dig.
Snart ska jag på kalligafikurs. Sista kvällen. Tycker det har varit roligt. Synd att jag har varit så dålig på att träna mellan tillfällena bara. Ska gå och skriva några bokstäver nu innan det är dags att gå.
Kommentera inlägget här: