I huvudet på Mli

Blivande nykterist?

Kategori: Mli dissar!

Jag kan uppenbarligen inte hantera alkohol så bra, så jag funderar allvarligt på att lägga ner användandet totalt. Kanske blir mitt nyårslöfte. Vi får se =P Förra helgen brände jag nästan hål i altanen och nu förstörde jag mitt vita överkast. Ingen bra vecka.
Hur som helst så var det roligt i fredags den lilla stund jag minns. Jag gjorde massor av ostspett och köpte vin och gjorde mig fin och hade jättetrevligt med mig själv innan alla kom. Sen kom alla och jag började hälla upp vin, glas efter glas. Rött och vitt och mousserande rött och vitt igen... Mitt sista minne är att jag sitter på fotpallen och spelar pictionary, osten är slut, killarna leder och jag häller upp ett STORT glas vin... Nästa minne är när jag vaknar i min säng dagen efter. Helt sjukt. Kvällen som började så bra. =( Det var inte kul! Det är himla tur att man har vänner som stöttar en i svåra stunder och som känner igen sig och kan få en att skratta åt eländet... Skönt att man inte är ensam här i världen! =P
Kommentera inlägget här: