I huvudet på Mli

Tråkig dag

Kategori: Hälsa

Känner mig både trött och rastlös på samma gång. Har varit duktig och både tvättat, plockat ur disken, tränat hemma, skottat snö och sen varit på promenad. Jocke lagade lite mat medan jag var ute så det var bara att sätta sig och äta när jag kom in... det var skönt. Kollade på lite familyguy med jocke och gick sen och badade badkar. Skönt det med. Men jag är ändå rastlös. Vet inte varför.
Idag är sista dagen som jag inte får äta godis, NÅGONSIN! Tänker ALDRIG mer avstå från godis p.g.a. något förbud. Det är inte min grej alls. Det funkade visserligen men det var hemskt! Jag begriper inte hur folk kan ha godisförbud om och om igen! En gång räckte då för mig, aldrig, aldrig mer.
Jag hade planerat värsta mysiga dagen idag med guitarhero, pepparkaksbak och glöggdrickande och så tänkte jag klä granen men Jocke vill bara kolla på familyguy, plus att vi glömde en sladd till guitarhero när han hämtade det igår hos Åsa och Simon. Och Jenny bakade ju pepparkakor igår och svarar inte när jag ringer henne nu, och så har jag ingen kavel... Fiasko. Jag kanske går och lägger mig och sover så att det blir imorgon fort så jag får äta mitt älskade godis.

KOMMENTARER:

  • Evelina säger:
    2008-12-03 | 01:38:22

    Men åh va du låter deppig =( tur att vi snart ska till sthlm, ska bli kul att få rå om lillasyrran en hel helg =) Kramar

Kommentera inlägget här: