I huvudet på Mli

Kraft och kräftlös

Kategori: Typiskt mig

Jag önskar verkligen jag var hemma i Lule idag för där ska de ha kräftskiva. Jocke har ringt och efterlyst pictionary och det är ju så himla skoj att spela. Speciellt efter en och annan snapsvisa =) Fick vara lite långväga mellanhand eftersom spelet var hos Jenny sen vi hade det i somras...



Jag har inte gjort ett skvatt idag här i Håby. Var ut med Moneypenny en liten sväng kring två men sen har jag bara legat och slöat. När Eric kom hem hade han med ett stort lass ormar och nån skorpion dessutom. Hoppas ju att ingen rymmer eftersom jag har världens glipa under dörrn som är perfekt för såna otyg att ta sig in genom! =P

Har rinniga ögon och är täpp i näsan. Det lutar åt att bli förkyld. Hoppas det går över fort. Nästa helg ska jag vara frisk som en nötkärna, då kommer ju min Jocke! =) Längtar!



Kommentera inlägget här: