I huvudet på Mli

Laundry and treats

Kategori: Livet i Håby

Har varit duktig och tvättat idag. Tyckte det passade bra när det är sol och blåsigt ute. Kläderna blir så mysiga när de får hänga ute och torka. Borde kanske ha passat på att vara ute idag men jag har hållit mig på rummet eftersom det kändes som att jag höll på att bli förkyld igår. Bättre att vara inne en dag för mycket och bli frisk än att fara iväg på nån tripp och bli ännu värre tänkte jag.
Nu känner jag mig då bra och funderar på att gå ner till macken och se om de har nåt flottigt att bjuda på. Skulle verkligen vela ha ett friscomål utan lök idag! Nästan så att det hade varit värt en tripp till MAX i Trollhättan.. hehe =) Kan ni fatta att man ska behöva fara så långt för att komma till ett MAX här nere?? Helt galet =P

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: