I huvudet på Mli

American psycho

Kategori: Film, musik o böcker

Jag och Jocke har kollat på film, american psycho, den var bra men jag misstänker att boken är bättre. Christian Bale var då inte tråkig att kolla på iaf ;)



Vi har tränat också på nautilus. Gud vad Jocke är stark och vad man inte kan säga samma sak om mig! Haha :) men det är ju ett bra skäl till att fortsätta träna iaf :) Har kört stenhårt med mindfulness idag också. Börjar kännas riktigt bra. Det gäller bara att unna sig den där lilla stunden så är det inga problem!

Jag saknar verkligen min dator ska ni veta... Hoppas den är klar snart! Tur att jag har iphonen så länge :) (sitter och skriver på den nu, lite smidigare än att skriva på projektorn och så kan Jocke få ha sin dator ifred) god natt nu är det läggdags :)

KOMMENTARER:

  • Fiaa säger:
    2009-02-27 | 22:03:05
    Bloggadress: http://zoofi.blogg.se/

    Har hört att boken är dubbelt så äcklig som filmen, det är iallafall vad Leo säger

Kommentera inlägget här: