I huvudet på Mli

Hur man ser det

Kategori: Mli dissar!

Sitter och surar lite.
Igår beställde jag ju Clear eyes till mig själv och några andra. Och så fick jag en snäsig, sur kommentar: Varför beställer DU åt alla andra, kan de inte göra det själv. Det är ju ett knapptryck på internet. Blev lite paff och småsårad. Vad spelar det för roll om jag beställer åt några till när jag ändå ska beställa? Vissa har så himla trist inställning. Hittar alltid nåt att klaga på. Får man inte vara lite snäll ibland? Nä, då ska nån ta det ifrån en och säga att det man gör är onödigt.

Jag vet att det inte är svårt, jag klarar ju av det och - JA, det gör alla som ville beställa av mig också. Men jag vet också att det som kan vara svårt ibland är att få fingrarna ur arslet och skicka iväg den där beställningen och fylla i kortnummer och adress och skit. Och kan jag bespara mina vänner från det så visst, det är väl kanske därför jag hörde om nån mer ville beställa.

Då får väl DU tycka vad du vill om det... också får väl JAG försöka skita i dina åsikter every once in a while och göra det som jag tycker är bäst.
Nu ska jag släppa det där. POFF! Borta.

KOMMENTARER:

  • J säger:
    2009-10-28 | 14:48:06

    Du är grym min vän! Strunta i sura miner..you made my day!:) Sådana som du behövs..

Kommentera inlägget här: