I huvudet på Mli

NOOOOO....!!!

Kategori: Motorcykel

Det var min tanke när vi drog av kapellet från MC'n idag och jag såg en vit rand på ena kåpan. NEEEJ EN REPA! Men det visade sig att det bara var lite kondenserat vatten som hade bildat en sträng. Så repan gick bort. PUH.

Jag har fått övingsköra idag. Rooligt. Jag gillar. Men fy vad det är mycket att tänka på. För mig känns det helt avigt med bromsen och kopplingen och växlingen och gasen. Ja, det är då inget som sitter där jag vill att det ska sitta! Så ibland resulterar det i att jag bromsar istället för kopplar och växlar istället för bromsar och gasar istället för växlar. Haha.

Körkortet som ett tag kändes inom räckhåll, sveper bort i horisonten med vinden och jag inser att jag kommer behöva mer tid på mig innan jag når dit. Nåja, den som väntar på nåt gott! Kul är det! =)


Kommentera inlägget här: