I huvudet på Mli

Mer Peace & Love bilder :)

Kategori: Livet är en fest

Kollade på bilder från Peace & Love med combosarna i fredags :) här är lite nya fynd!



Anlände sent till Borlänge och lastade det viktigaste på cyklarna :) (SERIÖSA FESTIVALBESÖKARE, OOH YEAH!)


Chillaxing i värmen på onsdagen =)


Ölspel med våra goa grannar=)


Däckad granne =)


Mina combos och jag gör bomben från bryggan =)


Två väldigt beredda tjejer som ska bli fotade ;)


Jon visar hur man halsar =)


Underbar dag! =)


Värmen gjorde att vi fick dricka en hel del vätska.. ;)


Combosarna på G!


Vi hittade en plastvodkaflaska som man fick ta med in på campingen :)


Ordning och reda i kåtan! =)


I Borlänge blir det mörkt om natten mitt i sommarn :)


Brolle och Victoria Silvstedt :)


Grymt kul kväll me gänget=)


Emil bjöd på vin ;D


Vin i hela halsen, handsprit i ena handen och en öl i andra handen... det var min festival det :)


Emelie och Emil =)


Bättre gäng att hamna bredvid kunde man inte ha fått =)


Jag å grabbarna innan jag försökte halsa X antal öl och allt kom upp igen och jag vart tvungen att lämna öltältet... ;)


De andra körde på medan jag regroupade i kåtan:)


Tagit nya tag!


Jävligt sliten men sjukt nöjd också! :)


Trasha tältstolar måste man visst göra sista dan på festival =)


Morgonen efter sliter man sitt hår...


Å känner sig lite blue över att behöva åka hem.. :)
Kommentera inlägget här: