I huvudet på Mli

Theresé ska ha stryk

Kategori: Allt och inget

Fy på dig lilla damen som avslöjade vad som händer i Sex and the city filmen!! Är riktigt arg på dig =P Nu har jag lånat hem den iaf och tänkte kolla på den imorn om jag hinner.
Jag och Jack var och cyklade en sväng efter jobbet. Jag visade Jack hur häggarna såg ut på nära håll och Jacks reaktion var bland det roligaste jag har varit med om på länge hahaha! Spott och fräs hahaha =D
Sen var vi på Roasters och åt mackor och varm choklad/smoothie. Och efter det for vi på Södrahamns krogen och åt friterad banan och glass med läsk/kaffe =) Så nyttiga var vi...!
Började planera att ha nån temafest i veckan, vore grymt skoj! Och då ska vi börja fixa oss i tid så vi hinner ut också, inte som i lördags! =)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: