I huvudet på Mli

Sista dagen =)

Kategori: Mli hissar!

Riktigt trevligt med sista dan faktiskt =) Detta borde man göra oftare ;)
Måste dock åka dit igen imorn och HANDLA! Sista dan jag får personalrabatt.. Skönt att vara ledig varje helg i ett år nu! ...Asså shit vad skönt =) kan knappt tro det är sant =)
Hade en mysig sushikväll med Jack, Madde, Annie, Uffe och Jocke nu på kvällskvisten också, riktigt gott blev det =) Tack för sällskapet och alla presenter =) Ni är så gulliga =) och Jack is tha supersushichef! ;D ...nu har jag ju fått se ungefär hur man gör också, kanske kan prova göra sushi åt Jocke nån dag! Han skulle nog svimma av förvåning =)
Tusen tack för maten, godiset och buketten Jack!
Tack Annie för karamellblomman! =) supersöt! =)
Tack Madde o Benny för den fina buketten =) Har sällan haft såhär många buketter i mitt hem =) Ska lägga upp lite bilder imorn =)
Tack Akmal för lunchen och blommorna =)
Tack Therese, Surin, Camilla, Linda och Laila för presentkorten, de kan behövas nu när personalrabatten försvinner ;P
Tack Uffe för vinet =)
Tack Maria för besöket och kramen! =) Synd att du inte kunde komma ikväll..
Måste ju även citera Uffes härliga citat: "Det är dyrt med tekokare, kaffebryggare och bröst..." när han skulle säga brödrost hahaha =)
TACK FÖR MIG VÄXTRIKET ;D

KOMMENTARER:

  • JackkyBoy säger:
    2008-06-03 | 00:03:20
    Bloggadress: http://jackkyboy.blogg.se

    haha tack själv Mli...... du e så snäll o söt du..:)
    (jag flirta inte med dig du vet varför)..:)
    ha de så kul med din nya jobb..:)

  • JackkyBoy säger:
    2008-06-13 | 12:13:19
    Bloggadress: http://jackkyboy.blogg.se/

    hahahha jag såg jätterolig ut på bilder..:)

Kommentera inlägget här: