I huvudet på Mli

Körprovet

Kategori: Motorcykel

Manövreringen gick helt okej även fast jag fick köra en MC som jag bara kört några timmar dagen innan (det är jag riktigt glad och stolt över) och jag fick gå vidare till stadskörningen.. men där tog det tyvärr stopp. Blev inget MC-körkort för mig idag =(

Behöver öva mer på att planera min körning och visa tidigare med placering och visare vart jag är på väg och ha mer uppsikt både bakåt å framåt å åt sidorna. Verkar ju inte helt omöjligt att lära sig. Det är ju för min egen och alla andras skull som de är hårda så det är väl bra egentligen, även om det just nu känns mest surt.

Aldrig kul när ens bästa inte räcker till, men till skillnad från vissa andra saker här i livet så får man ju faktiskt fler chanser att köra upp för motorcykel. Det är inte helt kört! Har fortfarande chansen att bättra mig och den ska jag ta :) men nu lägger jag in skinnstället i garderoben ett par dagar, orkar inte ens se den där förbajjade övningskörningsskylten just nu!

KOMMENTARER:

  • Håkan säger:
    2011-06-03 | 22:03:53

    Kryp in i dina onepiece en stund och ta nya tag igen om ett tag. :-)

  • ebbas faster mli :) säger:
    2011-06-04 | 09:04:24
    Bloggadress: http://zzzmli.blogg.se/

    Det var precis vad jag gjorde! :D har bokat ny tid nu:)

  • Håkan säger:
    2011-06-04 | 11:38:18

    Bra! Keep up the good work! :-)

Kommentera inlägget här: