I huvudet på Mli

IPodlös

Kategori: Mli dissar!

Idag vattnade jag på flora, och hade laddat IPoden med massa "ny" musik Jättemysigt! Jättebra låtar och jättefint väder. Men vad jag inte märkte var att slangen droppade lite rakt ner i min ficka där jag hade min kära IPod. Så lagom till lunch dog den =( Fick inte igång den. Provade igen vid tvåfikat men inget svar fortfarande. Lät den ligga i min cykelkorg på fikat och självklart så var det nån som skulle spruta med slangen där också, och självklart prickade han min cykelkorg. Så den blev blöt igen. Jag tror det är ganska kört för min stackas IPod. =( Ett tecken från ovan att jag ska köpa en IPhone istället kanske?
Efter jobbet har jag grävt i min egen trädgård. Det ska ju ner en fontän där i sommar har jag tänkt!
Är sugen på att gå ut imorn.
Orkar inte skriva!
Kommentera inlägget här: