I huvudet på Mli

Han friade - jag sa nej

Kategori: Luleå, MK

Dagen började bra för jag drömde om Jocke och sen vaknade jag av att han väckte mig med pussar och kramar innan han gick på jobbet precis sådär som jag gillar =) Finns det nät bättre sätt att vakna på? =)
Sen fortsatte dagen bra, vet inte varför jag var på så bra humör idag men det behövdes! Har varit så sur och less på sistone.
Åter till rubriken kanske - såklart svarade jag nej tack. För det var ju inte Jocke som frågade =P Darn! Näe, istället var det nån liten moppekille. Jajja man kan ju inte hjälpa att man blev lite smickrad ändå. Haha!
Jag och Jack har gått en mil idag och det känns ju underbart =) Ont i benen... Vi kollade in alla lyxiga hus på bergnäset och fantiserade om en massa konstiga saker haha =) trevligt värre iaf =)
Fick min Allt om Trädgård tidning idag + att jag fick mina Mary Kay produkter också, najs najs! Ska snart gå och dra igenom kvällsproceduren hehe =) Värsta lyxiga produkterna, det kommer kännas som om man går på Spa hela veckan =) och jag älskar ju spa!
Sista dan på jobbet imorn, woho! Ska göra sushi med Jack på kvällen, nån som är sugen? Ring isåfall! =) Kanske räcker åt dig med =)
Bra dag idag - som avslutades med en mysig tekopp i solnedgången med Jack och sen en god pasta med Jocke nu när jag kom hem =) Nu blir det spa och sen blir det MYS med Jocke =)) Natti!