I huvudet på Mli

Bögar och bönder

Kategori: Livet är en fest

Oj vad skoj det var igår, från början till slut =) Kvällen började med Jacks goda sushi och vårrullar, sen slog vi igång singstar och sjöng oss hesa. Efter ett tag kom syrran och efter henne kom det ett igäng med bönder! När Eve först sa att det skulle komma några bönder så var jag lite skeptisk. Bonde för mig = min pappa! ;P I min hjärna finns det ingen ny generation av bönder, men det gör det ju i verkligheten. Inte ens min kära syster kan ändra på det trots att hon är dagens bonde =) Jaa, värsta kulturkrocken blev det då hemma hos mig, när bönder och bögar hamnade på samma fest! =) Riktigt lyckat var det!
Vid tolv började vi göra oss redo för att gå vidare och när några av bönderna hade gått och den sista skulle ta på sig sina skor så visade det sig att nån hade tagit fel skor! Haha, så han fick snällt klämma in sina fötter i det skopar som fanns kvar! =) Stackarn, hoppas hans skor kom tillrätta till slut. Väl framme på Cleo var det faktiskt kul igen! Tänka sig, kul på Cleo två dagar i rad... Det måste vara rekord ;P hehe! Riktigt kul att syrran och Jenny var med =) Det måste vi göra om oftare!
Idag var en lugn dag, vaknade 13.30 och fick till min stora glädje ställa tillbaka klockan så att kloockan bara var 12.30! Skönt att inte ha sovit bort hela dan =) Jocke och jag åt vårrullar och sushi både till lunch och middag och det finns fortfarande kvar hur mycket som helst. Blir nog lunch och middag imorn också! Bara jag inte föräter mig =) Nu ska jag gå och se på en film som Jocke köpte: Vacancy. Hoppas den är läskig =)
Kommentera inlägget här: