I huvudet på Mli

Dagen idag

Kategori: Livet i Håby

Vaknade ganska sent och ringde Marie och bestämde att vi skulle ses på Tantolund där flickorna skulle få leka i parken =) Jag kollade lite på internet hur man skulle ta sig dit men hittade bara en buss som gick halva vägen så jag bestämde mig för att gå! Det tog typ en timme! =P Sviiinkallt, jag som inte hade nån mössa eller scarf eller vantar... Men flickorna hade då inte lekt av sig än när jag kom så jag fick snabbt upp värmen =)

När vi hade lekt färdigt gick vi till ett bageri i närheten och åt och fikade. Glömde att kolla vad det hette men det var gott och billigt iaf! =) Kul att träffa Marie också och få nån att bolla Mary Kay konferensupplevelser med =) Flickorna fick ett litet sockerrus av marängerna och ville ut och leka igen. Vi skildes åt och jag gick typ 20 meter så hittade jag en T-bana och tänkte, wtf! Varför tog jag inte den här på väg hit också? =P Inte lätt att vara lantis i storstan! Men man lär sig väl...

Gick runt på stan ett tag och inhandlade lite inför resan och sen ringde jag Caisa. Vi bestämde oss att gå och fika nånstans men innan vi hade hittat nåt bra ställe hade vi hunnit bli ganska hungriga. När vi väl kom fram till Multi Kulti beställde vi varsin gulaschgryta. Varmt och gott i magen =) Caisa hade en del tips inför Thailandsresan, bl.a. att köpa stödstrumpor till flygresan, så det får jag fixa imorn. Tänkte även skicka iväg ett paket med kläder som jag inte behöver i Thailand till Luleå. Sen ska jag träffa Markus som erbjöd sig att skjutsa mig till Arlanda också, det blir ju perfekt =) Snart bär det av!
Kommentera inlägget här: