I huvudet på Mli

Perfect day

Kategori: Mli hissar!

Min dag började iofs med olidlig värme och tung luft i lägenheten, men drömmen jag drömde var helt underbar. Oh my, bli verklighet snälla rara dröm! Kommer leva länge på minnen från den drömmen. Tack mitt undermedvetna =)

Hela morgonen var det åska, himlen laddade verkligen ur! Minns inte senast jag var med om ett sådant långt åskväder. Underbart! Tack vädret!


Gräsklippningen var svår men det gick, tog t.o.m. nåt dike på första dagen ;) Kul! Therese såg mig tydligen å skickade ett uppmuntrande SMS som värmde! Tack va snällt =)


Var på antikhandeln igår och letade gräddkanna och fann ett helt set med underbara koppar o fat, gräddkanna o sockerskål som jag la undan till idag - passar kyrkstugan som handsken! Var och hämtade upp det idag och då hade han i kassan letat fram ett sjuksköterskeur eftersom jag frågade efter det igår, och eftersom det stod stilla så fick jag det gratis! Hur snällt som helst! Tack! Blev så himla glad=)


Telia skickade ett erbjudande om iPhone 4 som jag inte kunde motstå heller så nu är iPhone 4 beställd! Wiho!


Lön! Jippi!


Hittade knappen till radion i bilen! Jaa!


Ja jag säger då det, hade drömmen varit verklighet så hade det här varit en helt perfekt dag:)
Kommentera inlägget här: