I huvudet på Mli

42 poäng

Kategori: Pistolskytte

Ja idag gick det faktiskt ganska bra på skyttet! Lyckades få till två 42 poängare =) Guldserie har man om man får 46 poäng och max man kan få är 50. Så någon slags brons kanske man kan säga att jag fick till!? =) Kändes iaf kul att det gick bra åtminstone två gånger. Jag har inte så höga krav på mig själv, är ganska nöjd när alla skott träffar svarta pricken än så länge =) Sen får man väl börja minska ner träffbilden eftersom!



Bettan... ;)

KOMMENTARER:

  • Håkan säger:
    2011-11-24 | 13:55:50

    Bra jobbat! Fokus fokus! Så kommer de en 50 poängare snart. :-)

  • Linnéa- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba ♥ säger:
    2011-11-28 | 22:36:33
    Bloggadress: http://linneagranstrom.blogg.se/

    Det är jag som ska tacka :)

    Var grymt roligt att komma förbi även ikväll!



    Hehe jo han är duktig K och skåpet har fått sig en ny plats i hemmet, ser kanske lite intryck ut men jag gillade det som ändå :)



    KRAM

  • ola boström säger:
    2011-12-01 | 22:12:16

    jag med ;)

Kommentera inlägget här: