I huvudet på Mli

Träning!

Kategori: Personligt

Jo ni, igår hade jag minsann träningsvärk i benen. Det var väl otippat!? Jag som har varit så slö på sistone. Var iaf på gymmet i tisdags och tränade lite på nån sån där trampmaskin, heter de crosstrainer eller nåt kanske? Och sen satt jag i den den där benmaskinen (gynekologstolen ni vet) och körde några repetitioner. Jag tyckte ju jag stretchade bra efteråt men det tyckte tydligen inte mina ben! Hade väldigt svårt att gå normalt igår :P

Och på tal om igår så var jag på ett grupp-pass med Therese och körde Core på kvällen. Det var jäkligt skönt. Har träningsvärk i magen idag och det känns ju skitbra, då har det ju tagit där det behövs! :) Ska bli av med mina 7 sambokilon nu hade jag tänkt. Har ingen brådis än men kanske att man skulle ha som mål att vara i bättre form lagom till sommaren :) Den som lever får se!

På tisdag nästa vecka har Therese övertalat mig om att följa med på nåt pass som heter Sh'bam och det är visst nåt slags danspass. Jag är redan nervös med min koordiationsförmåga... ;P Jaja det värsta som kan hända är väl att det går dåligt och man ska ju inte vara bangen. :) Ha de!
Kommentera inlägget här: